BLOG

ILLATMARKETING ESZKÖZEI

BB
2022.04.09 09:17
ILLATMARKETING ESZKÖZEI

 "... S hirtelen megjelent az emlék..."

2. rész.

A légterek illatosításához különböző teljesítményű készülékeket alkalmazhatunk. Az elektromos légtérkezelő berendezések az úgynevezett illatpatronból kompresszor segítségével juttatják a levegőbe az illatanyagot, de erről a következő cikkünkben írunk részletesen.

 

A forradalmi áttörés e technológiában, hogy míg a normál aeroszolok nehéz, nedves és relatív nagyméretű (50 mikron) részecskéket fújnak a levegőbe, addig az általunk alkalmazott készülékek mindössze 1 mikron méretű illatrészecskéket bocsátanak ki. Az mikrorészecskék szárazok, könnyen elterjednek és órákig képesek lebegni a légtérben, emellett nem hagynak nyomot semmilyen felületen, szemben az aeroszolok illatanyagával, melyek kikerülve a palackból azonnal a földre zuhannak és nyomot is hagynak, valamint nem képesek elterjedni a levegőben. A mikrorészecskék olyan hatékonyan működnek, hogy ultra alacsony koncentrációban fejtik ki hatásukat: egymillió levegőrészecskében elegendő egy illatrészecske a megfelelő eredmény eléréséhez.

Az illatanyagot a készülék alacsony nyomással préseli át egy speciális porlasztórendszeren, melynek hatására érik el a részecskék mikroszkopikus méretet. Mivel az illatanyagot a készülék nem melegíti, így annak kémiai összetétele változatlan marad. Az illatrészecskék a környezetre és az egészségre ártalmas hajtógázok, és melléktermékek nélkül kerülnek a levegőbe.

 

Illatintenzitás

Az AirQ igény szerint beállítható. Az egyetlen olyan készülék, mely a beállításoknak köszönhetően alkalmazkodik a beltéri helyiség méreteihez és a szükséges illatanyag mennyisége is szabályozható.

Programozás

Az AirQ az első teljesen automatikusan működő légtér illatosító, mely használója számára lehetővé teszi, hogy a készüléket úgy állítsa be, hogy az megadott idő (órák) után automatikusan kikapcsol és bekapcsol.

Környezet és egészség

Az AirQ az egyetlen, teljes mértékben környezetbarát illatosító. Működése során nem használ hőt és nem bocsát ki sem szénhidrogént, mint a gyertyák, sem más, egészségre káros kémiai anyagokat, mint a legtöbb illat spray, kanócos illatolaj vagy hálózatra csatlakoztatható illatosító készülék.

 

Illataink

Illatanyagainkat a Prolitec Inc. állítja elő a parfümgyártáshoz hasonló választékossággal és kifinomultsággal. Az illatanyagok megfelelnek az IFRA (International Fragrance Association) ajánlásának valamint rendelkeznek megfelelőségi tanúsítvánnyal és biztonsági adatlappal. Az illatok hypoallergének és nem tartalmaznak olyan anyagokat, melyek belégzése káros az egészségre. Az illatanyag folyékony halmazállapotú, melyet az ún. illatpatron tartalmaz. Ez egy zárt rendszer mely el van látva szeleppel és kiömlés gátlóval.

 

Illatlista

Zápor Citromos tea Jázmin és lonc Jéghideg pina colada Friss víz Citrom és vasfű
Lótuszvirág Uborka és menta Erdő Mojito Frissítő levendula Bűvös alma Sás Pink grapefruit Pünkösdi rózsa
Zamatos őszibarack
Frissen vágott fű Felemelő citrus Virágzó lime Gránátalma
Tengeri frissesség Ruby Grande Margarita Jázmin Tiszta égbolt Csokis keksz Optimizmus
Friss pamut
Pörkölt kávébab Izgató Tisztán friss Vajas popcorn Energia Egyensúly Pihenés Porsche nuevo Karácsonyfa Eukaliptuszfürdő
Fehér erdő Gyömbéres gyümölcskenyér Nyugtató vanília Boutique noir
Tej és borsmenta Mandarinhéj Afrikai borostyán Forralt almabor

 

 

Prolitec készülékeinket és illatpatronjainkat az alábbi képre kattintva tekintheti meg!

 

Minél több érzékszervet vonunk be egy márka kommunikációjába, annál erősebb kötődés alakul ki az ügyfelekben. Az érzékelhető ingerek közül az illat idézi fel leginkább az emlékeket, mivel szaglásunk igen erősen kötődik a memóriánkhoz. Az illatok asszociációkat váltanak ki és tudat alatt is kötődést teremtenek, így kiválóan alkalmasak kommunikációs célú felhasználásra és márka azonosításra. Emellett az illatokkal különböző reakciókat is elérhetünk, például beindítható az éhség érzet illetve kiváltható akár az energetikus, akár a nyugodt állapot. Egy kellemes illat képes azonnal jó benyomást kelteni és ezzel barátságossá tenni egy helyiséget. Oldja a stresszt és javítja az ügyfelek, vásárlók elégedettségét, emellett az illatok kiválóan harmonizálnak színekkel, formákkal és egyedülálló módon keltik életre a teret.

Forrás: Aromamedia.HU