HOL TART A RENDELÉSEM?

Szeretnéd tudni, hol tart a termék, amit megrendeltél és kíváncsi vagy rá, mit is jelentenek a különböző megrendelési státuszok? Mielőtt telefonon érdeklődnél, olvasd el ezt az összefoglalót. Reméljük választ kapsz kérdéseidre és időt és fáradtságot takaríthatsz meg ennek köszönhetően.

Célunk, hogy a remek termékek és árak mellett, a lehető legjobb vásárlási élményt biztosítsuk számodra, amihez természetesen a telefonos tájékoztatás is hozzá tartozik. Az idei évre minden eddiginél nagyobb raktárkészlettel készültünk, hogy biztosan legyen raktáron az, amiből rendelsz. Ha a termék adatlapján, a rövid leírás felett, egy zöld pipa mellett azt látod "Raktáron" az azt jelenti, hogy a termék az iRobot Centrum budapesti raktárában van!  

"Rendelés megérkezett"
A webshop rendszerünk fogadta a rendelésedet. A rendelésedben szereplő termékeket a rendszer neked "félre tette" vagyis azt másnak már nem kínálja fel. Ha egy termékből épp az utolsó darabot rendelted meg, akkor egyúttal a termék adatlapján, a "Raktáron" felirat eltűnik. Ettől ne ijedj meg, a terméket a gép neked tette félre!

"Visszaigazolva"
Kollégáink megkezdték a rendelésed feldolgozását. Vagyis, innentől kezdve emberek kezelik a rendelésedet. Ők szedik össze a raktárban és ők csomagolják. Ez az üzenet még nem jelenti azt, hogy a termék már fogalásra került számodra, de jelzi, hogy dolgozunk a rendelésen.

"Készletezés alatt"
Rendelésedben egy, vagy több olyan termék is van, ami még nincsen nálunk raktáron, de minden termék mellett megtalálod a várható beérkezés idejét.

"Raktárban befoglalva"
A megrendelt termékek számodra foglalásra kerültek, a feladásról illetve az átvétel időpontjáról később kapsz információt.  Ha ezt az üzenetet kapod, akkor ez már azt jelenti, hogy a rendelésed hivatalosan is visszaigazolásra került és a terméket már félre is tették neked szállításra vagy személyes átvételre.

"Mai napi feladásra összekészítve" és "Következő munkanapi feladásra előkészítve"
Kollégáink a megrendelt termékeket összekészítették, becsomagolták és már várjuk a futárt, aki majd elviszi azt.

"GLS futárszolgálatnak kézbesítésre átadva"
A futár cég raktárunkból felvette a csomagot. Ebben az e-mailben találod a megrendeléshez kapott GLS csomagszámot is, melyre a GLS rendszerében rákeresve bővebb információt kapsz a csomagod állapotáról. Ilyenkor csomagod első lépésben a GLS egyik elosztó raktárába kerül, ahonnét többnyire másnap reggel indul el a futár az általad megadott címre. Persze a november- decemberi időszakban megeshet, hogy a futár cégnek is több idő kell.

"A rendelt termékek átvehetők a Fogarasi úti üzletünkben"
Ha rendelés során a bolti átvételt választottad, akkor ezt az üzenetet kell megvárd, mielőtt elindulsz a terméket átvenni! Ha mindenképp szeretnéd nagyon hamar átvenni, kérjük a rendelés során, a Megjegyzés rovatban jelezd ezt számunkra, vagy valamely levelünkre válaszolva!

Bolti átvétellel kapcsolatban az alábbi pontokra kérünk legyél tekintettel:

- Boltunk hétköznaponként (hétfőtől péntekig) látogatható 10:00 és 18:00 óra között. 
- Személyes átvételre csak a „A rendelt termékek átvehetők a Fogarasi úti üzletünkben” értesítést követően van mód. Ez jelenti azt, hogy a raktár már előkészítette átvételre a csomagodat.

 

Köszönjük a megértést, vigyázzunk egymásra!