HOL TART A RENDELÉSEM?

Szeretnéd tudni, hol tart a termék, amit megrendeltél és kíváncsi vagy rá, mit is jelentenek a különböző megrendelési státuszok? Mielőtt telefonon érdeklődnél, olvasd el ezt az összefoglalót. Reméljük választ kapsz kérdéseidre és időt és fáradtságot takaríthatsz meg ennek köszönhetően.

Célunk, hogy a remek termékek és árak mellett, a lehető legjobb vásárlási élményt biztosítsuk számodra, amihez természetesen a telefonos tájékoztatás is hozzá tartozik.  tájékoztató oldalt. Az idei évre minden eddiginél nagyobb raktárkészlettel készültünk, hogy biztosan legyen raktáron az, amiből rendelsz. Ha a termék adatlapján, a rövid leírás felett, egy zöld pipa mellett azt látod "Raktáron" az azt jelenti, hogy a termék az iRobot Centrum budapesti raktárában van!  

"Rendelés megérkezett"
A webshop rendszerünk fogadta a rendelésedet. A rendelésedben szereplő termékeket a rendszer neked "félre tette" vagyis azt másnak már nem kínálja fel. Ha egy termékből épp az utolsó darabot rendelted meg, akkor egyúttal a termék adatlapján, a "Raktáron" felirat eltűnik. Ettől ne ijedj meg, a terméket a gép neked tette félre!

 

"Visszaigazolva"
Kollégáink megkezdték a rendelésed feldolgozását. Vagyis, innentől kezdve emberek kezelik a rendelésedet. Ők szedik össze a raktárban és ők csomagolják.

 

"Készletezés alatt"
Rendelésedben egy, vagy több olyan termék is van, ami még nincsen nálunk raktáron, de minden termék mellett megtalálod a várható beérkezés idejét.

 

"Raktárban befoglalva"
A megrendelt termékek számodra foglalásra kerültek, a feladásról illetve az átvétel időpontjáról később kapsz információt.

 

"Mai napi feladásra összekészítve" és "Következő munkanapi feladásra előkészítve"
Kollégáink a megrendelt termékeket összekészítették, becsomagolták és már várjuk a futárt, aki majd elviszi azt.

 

"GLS futárszolgálatnak kézbesítésre átadva"
A futár cég raktárunkból felvette a csomagot. Ebben az e-mailben találod a megrendeléshez kapott GLS csomagszámot is, melyre a GLS rendszerében rákeresve (kattints ide) bővebb információt kapsz a csomagod állapotáról. Ilyenkor csomagod első lépésben a GLS egyik elosztó raktárába kerül, ahonnét többnyire másnap reggel indul el a futár az általad megadott címre. Persze a Karácsonyi időszakban megeshet, hogy a futár cégnek is több idő kell.

 

"A rendelt termékek átvehetők a Fogarasi úti üzletünkben."
Ha rendelés során a bolti átvételt választottad, akkor ezt az üzenetet kell megvárd, mielőtt elindulsz a terméket átvenni! Ha mindenképp szeretnéd nagyon hamar átvenni, kérjük a rendelés során, a Megjegyzés rovatban jelezd ezt számunkra, vagy valamely levelünkre válaszolva!

 

 

Bolti átvétellel kapcsolatban az alábbi pontokra kérünk legyél tekintettel:

- Boltunk jelenleg kizárólag átvételi pontként látogatható, hétköznap 11 - 17 óra között. 
- A termék átvételnél a maszk viselése és a kihelyezett kézfertőtlenítő használata kötelező!
- Személyes átvételre csak a „A rendelt termékek átvehetők a Fogarasi úti üzletünkben” értesítést követően van mód. Ez jelenti azt, hogy a raktár már előkészítette átvételre a csomagodat.
- A higiéniai szabályokra való tekintettel a készpénzfizetést nem támogatjuk. Bankkártyás fizetés viszont továbbra is lehetséges.

Köszönjük a megértést, vigyázzunk egymásra!