Hol tart a rendelésem?

Hol tart a csomagom?

Szeretnéd tudni, hol tart a termék amit megrendeltél és kíváncsi vagy rá, mit is jelentenek a különböző megrendelési státuszok? Mielőtt felhívnál, olvasd el ezt az összefoglalót! Segítünk megérteni!

Kérjük csak akkor hívd kollégáinkat, ha itt nem találtál választ a kérdéseidre!

Célunk, hogy a remek termékek és árak mellett, a lehető legjobb vásárlási élméyt biztosítsuk számodra, amihez természetesen a telefonos tájékoztatás is hozzá tartozik. Ám a Black Friday időszakban minden kollégánk a beérkező rendelések feldolgozásán, csomagolásán és feladásán dolgozik, kivéve azt, aki épp telefonban van. Sajnos, ilyenkor a sok bejövő hívás lassítja a feladást, ezért állítottuk össze neked ezt a tájékoztató oldalt.
Az idei Black Friday-ra minden eddiginél nagyobb raktárkészlettel készültünk, hogy biztosan legyen raktáron az, amiből rendelsz. Ha a termék adatlapján, a rövid leírás felett, egy szürke pipa mellett azt látod "Raktáron" az azt jelenti, hogy a termék az iRobot Centrum budapesti raktárában van!  

"Rendelés Megérkezett"

A webshop rendszerünk fogadta a rendelésedet. A rendelésedben szereplő termékeket a rendszer neked "félre tette" vagyis azt másnak már nem kínálja fel. Ha egy termékből épp az utolsó darabot rendelted meg, akkor egyúttal a termék adatlapján, a "Raktáron" felirat eltűnik. Ettől ne ijedj meg, a terméket a gép neked tette félre!

"Visszaigazolva"

Kollégáink megkezdték a rendelésed feldolgozását. Vagyis, innentől kezdve emberek kezelik a rendelésedet. Ők szedik össze a raktárban és ők csomagolják. 

"Készletezés Alatt"

Rendelésedben egy, vagy több olyan termék is van, ami még nincsen bent a raktárunkban. Ezzel a státusszal a Black Friday alatt valószínűleg nem fogsz találkozni, mert raktárainkat minden eddiginél jobban megtöltöttük áruval. 

"Raktárban befoglalva"

A megrendelt termékek számodra foglalásra kerültek, a feladásról illetve az átvétel időpontjáról később kapsz információt.

"Következő munkanapi feladásra előkészítve"  és "Mai napi feladásra összekészítve"

Kollégáink a megrendelt termékeket összekészítették, becsomagolták és már várjuk a futárt, aki majd elviszi azt. 

"GLS futárszolgálatnak kézbesítésre átadva"

A futár cég raktárunkból felvette a csomagot. Ilyenkor csomagod első lépésben a GLS egyik elosztó raktárába kerül, ahonnét többnyire másnap reggel indul el a futár az általad megadott címre. Persze a Black Friday időszakban megeshet, hogy a futár cégnek is több idő kell. 

"A rendelt termékek átvehetők a Fogarasi úti üzletünkben."

Ha rendelés során a bolti átvételt választottad, akkor ezt az üzenetet kell megvárd, mielőtt elindulsz a terméket átvenni! Ha mindenképp szeretnéd nagyon hamar átvenni, kérjük a rendelés során, a Megjegyzés rovatban jelezd ezt számunkra, vagy valamely levelünkre válaszolva! 

Bolti átvétellel kapcsolatban az alábbi pontokra kérünk legyél tekintettel:

  1. Boltunk jelenleg kizárólag átvételi pontként látogatható, hétköznap 11 - 16 óra között. 
  2. A termék átvételnél a maszk viselése és kihelyezett kézfertőtlenítő használata kötelező!
  3. Személyes átvételre csak a „A rendelt termékek átvehetők a Fogarasi úti üzletünkben” értesítést követően van mód.
  4. A higiéniai szabályokra való tekintettel a készpénzfizetést nem támogatjuk. Bankkártyás fizetés viszont továbbra is lehetséges.
  5. Köszönjük a megértést, vigyázzunk egymásra !