KARÁCSONYI SZÁLLÍTÁSI TÁJÉKOZTATÓ
Nincs annál rosszabb érzés, mint amikor a karácsonyfa alá szánt ajándék nem érkezik meg időben. Ezért felelős tájékoztatással szeretnénk vásárlóinkat segíteni a jó döntésben.
Tájékoztatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy a December 15 után beérkezett rendeléseket már csak Januárban tudjuk kézbesíteni.
Nem szeretnénk felelőtlen ígéretekkel senkinek sem keserűséget okozni! Habár kollégáink minden erejükkel azon fáradoznak, hogy a lehető leggyorsabban átadják a megrendelt termékeket a futároknak. A járvány miatt bevezetett intézkedések, raktárunk és a szállító cégek rendkívüli terheltsége miatt, sajnos az idén minden korábbinál hamarabb véget ért az az időszak, amikor a a leadott rendelések még biztonsággal célba érhetnek karácsonyig. A December 15 után leadott rendelések már csak Januárban kerülnek kézbesítésre.
A rendelés folyamatáról rendszerünk tájékoztató emaileket küld. Üzletünk gördülékenyebb működése érdekében kérjük, hogy telefonon csak halaszthatatlan esetben keresd kollégáinkat. Műszaki kérdésekben fordulj hozzánk a Facebookon.
A karácsony előtti időszakban, bolti átvételre csak korlátozottan, emailben előre egyeztetett időpontban van lehetőség!
Az iRobot Centrum December 24 és Január 4 között zárva tart. Ebben az időszakban szüntel a bolti átvétel lehetősége, ügyfélszolgálatunk pedig sem telefonos, sem online ügyeletet nem tart.
A December 23. 12:00 óra után beérkezett rendelések feldolgozását kollégáink Január 4.-én kezdik meg.
Minden kedves vásárlónknak békés, boldog karácsonyt, boldog új évet és jó egészséget kívánunk!
Üdvözlettel:
az iRobot Centrum csapata