Mi nem változik?
Igyekszünk vásárlóink kiszolgálását a lehető legmagasabb szinten fenntartani, ezért az online megrendeléseket változatlan rendben szállítjuk házhoz. Hétköznap 10-16 óra között továbbra is fogadjuk a telefonhívásokat és a lehető legrövidebb időn belül válaszolunk az email vagy Facebook üzenetekre.
Mi változik?
Csökkentettük a kiszállítási díjat 990,- Ft-ra és 30.000 forintot meghaladó értékű rendelés esetén továbbra is díjtalanul küldjük a termékeket a GLS futárszolgálattal.
Márkaszervizünk elérhetősége
Az iRobot készülékek márkaszervizével a 06/30-686-87-86 telefonszámon tudják felvenni a kapcsolatot.
Saját szervizünk az általunk forgalmazott Airbi, Airfree, Stadler Form és Stylies gyártók termékeinek garanciális és garancián túli javításaival foglalkozik. Szervizünkkel a szerviz@audiocentrum.hu emailcímen tud egyeztetni. Hibás terméket leadni, telefonos egyeztetést követően, személyesen hétköznap 10-16 óra között a Fogarasi út 10-14 épület főportáján - üzletünk bejáratától jobbra - illetve postai úton lehet. Telefonszámunk +361 468-2176. A megjavított készülék telefonos egyeztetést követően személyesen is átvehető vagy futárszolgálattal juttatjuk vissza azt tulajdonosának.
Miért döntöttünk a nyitva tartás szüneteltetése mellett?
Nehéz szívvel szüneteltetjük az üzlet megszokott nyitva tartást. Ám meggyőződésünk, hogy a sok más, hasonlóan eljáró cég áldozatával együtt segít a korona vírus terjedésének megfékezésében. Bemutatótermünk ideiglenes zárva tartása összhangban van azzal a számos intézkedéssel, amelyek mindegyike a fertőzés terjedésének fékezését célozza.
Emellett nagyon fontos, hogy szeretnénk megóvni idősebb kollégáink egészségét. Ők azok, akik több évtizednyi felhalmozott tapasztalattal az iRobot Centrumot megalapozták. Nélkülük mi sem lennénk itt, a Centrumban.
Köszönjük a megértést!
Reméljük hamarosan találkozhatunk személyesen!